Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2012 09:45 - Среднощни мисли 1
Автор: krankar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2267 Коментари: 0 Гласове:
3



     Нападнаха ме мравки. Като плъзнаха из цялата къща..няма спасение. Едни мънички, ама много..гледам ги, вървят си в колонки тихо и кротко, устремени към всичко, що се яде из вкъщи. Викам си..няма да използвам препарати, ще ги трепя..докато ги изтрепя и те ще се откажат да се мотаят из къщата. Като ги подкарах с чехъла..де що имаше да мърдат ги смотах на бързо..оставих бойното поле така..да се вижда, че е имало трепане и повече да не се вясват тъдява. На другия ден..що да видя..отново, променили си пътечките и отново подкарали хранителните ми продукти. Проследих от къде влизат тези малки тарикатчета и запуших отвора, от който се изсипваха. Пак включих в действие чехъла и отново оставих баталната сцена на вниманието на следващите мравки, които възнамеряват да влизат. На сутринта гледам..няма мравки, значи ги победих. Живях си този ден с мисълта на победител и вечерта, така както си пия водката и по едно време какво да видя…мравчиците са отново при мен, намерили си друга дупчица и…хайде на софрата. Викам си аз, явно няма да стане така..ще трябва да прибегнем до използване на знанието, а не на чехъла. Чукам в Гугъла думичката мравки и почвам да чета. Чета, и всичките водки дето съм ги изпил ми се изпаряват от главата…значи мравките съществували от 140 милиона години…били страшно много видове и теглото на общата им биомаса било равно на теглото на цялото човечество. Това, казано на прост език значи, че колкото тежим всички хора по земята, толкова тежат и всички мравки. Абе те нямат трепане, бе…..живеели на колонии и били страшно добре организирано общество, всеки си имал определени функции и си ги изпълнява..мравки работнички, които събират храна, мравки войници, които пазят колонията, мравки, които се грижат за царицата, която снася яйца…абе перфектна организация. И сега най-важното – мозъка на мравката се състои от около 250 хиляди клетки и тя го използва на 100%. Докато човешкия мозък се състои от милиарди клетки и те се използват около 7-8 %. Значи мислят тия малки тарикатчета с малкото си мозъче, а аз с моя голям мозък, дето го ползвам на 8% съм тръгнал да ги побеждавам. Тръгнал съм да изтребвам едни същества, които използват мозъка си на 100%. Отказвам се..не е честно и не е справедливо. Няма да ги трепя..и понеже вече знам че са умни, значи може и да могат да четат..затова направих следното….на бурканчето, в което държа захарта сложих надпис „сол”, а на бурканчето със сладко сложих надпис „люти чушки”. Голям майтап, нали така…
    Мисля си…поне малко нашето общество да приличаше на това, на мравките. Да си ползваме мозъчните клетки повече..и там, където е захарта да пише „захар”, и където е сладкото, да пише „сладко”. Не че ние не го знаем, ама ни будалкат тези, които ни управляват като общество…..


Тагове:   мравки,   общество,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krankar
Категория: Бизнес
Прочетен: 811672
Постинги: 130
Коментари: 434
Гласове: 3034
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031