Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2012 19:03 - Яйцата от свободни кокошки...
Автор: krankar Категория: Бизнес   
Прочетен: 3419 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 03.03.2012 19:04


     Едно хумористично представяне на един сериозен проблем..

     Цената на яйцата се е вдигнала, това съобщиха по медиите преди ден. Така или иначе това се случва преди Великден, само че сега се случва много по-рано. Обяснението е, че яйцата са от свободни и..както се изразиха в медиите, от щастливи кокошки. Такова е изискването по правилата на ЕС. Трябва да има хуманно отношение към кокошките, които дават яйцата. Вероятно, когато кокошката е свободна, продукта, които дава ще е с по-добро качество - това  са доводите за това изискване. По същата логика може да се приеме, че месото от свободни прасета е по-вкусно от месото на прасетата, които се отглеждат несвободно. За кокошките е определено какво е свободна кокошка, необходимо е определено пространство, в което тя да бъде..пространство, което го няма в повечето птицеферми в България, което означава, че те ще трябва да спрат да работят. Същото може да важи и за свинефермите, може да важи и за кравефермите. Така може и половината от производителите на месо да спрат да работят..ако не се осигури необходимото пространство. Ами ако ЕС въведе изискване да ядем мляко и сирене от свободни крави и овце..тогава такава свобода ще настане в животновъдството в България. Не искам да си мисля какво ще се случи ако трябва да ядем месо от свободни риби...
   Много ми се иска ЕС да въведе изискането всички тези продукти от свободни и щастливи животни, отгледани с хуманно отношение да се купуват от свободни и щастливи потребители....Ех термини и определения европейски!!!
  По повод на въвеждането на термини и определения по мярка на ЕС се сещам за един много сладък виц:
     ..върви си заека в гората и среща едно животно, което на нищо не прилича..непознато, и заека го пита:
    - Абе ти какво си бе....на нищо не приличаш?
    - Аз съм мечкопор - отговорило то...
    - Че какво е това животно?
    - Ами мама мечка се залюбила с татко пор..и ето ме мен.... - отговорило то..
 Продължил заека да си върви и си мисли.."ей, какво нещо е живота, какво ли не се случва"...По едно време вижда една голяма муха бръмчи силно около него. Тогава той я попитал:
    - А ти какво си?
    - Аз съм конска муха - отговорила тя.
Тогава заека махнал ядосано с ръка:
    - Абе, я не се бъзикайте с мен....




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lyubomirstoykov - Усмихната кокошка, озъбен клиент
04.03.2012 19:43
За прасетата е ясно, имат си играчки, ворят ги на концерти, само не разбрах може ли прасетата да лежат в локвите и да се въргалят в калта или това се води за нехуманно отношение към прасетата.
Относно яйцата от усмихната кокошка, ние ще се озъбим. Тези правила според мен са за ликвидиране на по- малките производители и реаизиране на пирови пеалби за Великден
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krankar
Категория: Бизнес
Прочетен: 812571
Постинги: 130
Коментари: 434
Гласове: 3034
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930