Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2009 21:12 - Писмо до шефа на пътния полицай
Автор: krankar Категория: Бизнес   
Прочетен: 6137 Коментари: 7 Гласове:
1



      Здравей началство,

  Преди време написах едно писмо до твоя подчинен – пътния полицай. То е в първия ми постинг и можеш да го видиш, ако имаш време. Та в това писмо аз обясних тогава на твоя подчинен, че вече няма да черпя, като се срещаме по пътищата, пък той да прави каквото трябва. И понеже много пътувам, често се срещаме с този пътен полицай. Понякога правя малки нарушения по пътищата, като например, при ограничение 50км.ч, аз карам 59 км.ч., при което твоя човек ме пита „кво ше праим сега”. Аз обаче както се зарекох в писмото, му казвам, че ще правим каквото трябва, и той, леко разочарован почва да пише акт. Няма лошо, щом съм нарушил закона, ще си понеса последствията, трябва да се научим да спазваме законите за движение по пътищата. И както знаеш, като ми напише акт, ми взема контролния талон, и след тридесет дни аз трябва да се явя при теб, в твоето ведомство, наречено КАТ. Там трябва да си взема наказателното постановление, да си платя глобата, която си ми наложил, да разбера колко точки си ми отнел, и да си получа контролния талон по живо по здраво. Така трябваше да се случи по закон. Ама не се случи така при последното ми нарушение. Сега началник, ще ти обясня какво се случи. Когато дойдох в твоята цитадела, наречена КАТ, тридесет дни след като ми беше съставен акт и чаках 30 минути на една опашка, ми казаха, че талона не бил пристигнал още при теб, и ми удължиха времето, през което мога да карам с акта с още тридесет дни. Втория път, като дойдох при теб, опашката беше много по-голяма, та се наложи да чакам 40 минути. Не че ми дойде реда, просто един от твоите подчинени мина по опашката погледна актовете ни, прецени кои са за удължаване и така, моя акт отново бе удължен с още двадесет дни. Вече почнах да се притеснявам, да не сте ми изгубили талона нещо…След двадесет дни – отново на опашката, а пък тя голяма,голяма, направо имах чувството, че цяла България е от нарушители на закона за движение по пътищата. С ведро настроение попитах полицая в една кабинка до гишето, дали няма да погледне акта ми, и отново да го удължи, ако е необходимо че да си ходя бързо защото имам работа. Отговорът беше: „Чи тез, дет чакат да ни са айляци, и те имат рабута”. После обаче се смили над мен и взе акта, погледна го и рече:”Шъ чакаш, сигур ти е дошъл реда”. Обаче аз, упорит, му казвам, че ако отново не е дошъл талона, само ще си загубя времето, но получих категоричния и поучителен отговор:”Кат си карал бързу, сега ши чакаш, кво шъ праиш”.

   Абе, началство, с конкурс ли ги избирате тези хора при вас, не знам…

И чаках пак този път 50 минути и радостната новина беше, че талона беше пристигнал – представяш ли си началник, от Джебел до Пловдив талона беше пристигнал за 80 дни. Само че, за да го получа, трябваше да отида и да си платя глобата в банката – а там чаках още 20 минути. И така, ти ме глоби със 100 лева, освен това ми отне 3 контролни точки, и вече си бях получил талона, Бинго. Само че, началник, ти всъщност ми наложи още една глоба, която не е законосъобразна. Значи аз общо чаках по гишетата на твоята цитадела точно 3 часа и 20 минути. Сега, понеже съм бизнесмен, както е модерно да се наричаме , ще ти кажа, че средно печеля по 18 лева на час. Значи на практика ти си ми отнел още 60 лева, като ме накара да чакам, а това не е правилно, значи за едно нарушение – три санкции!!! Много бе, началник. Пък от друга страна си мисля, дали това разтакаване в твоето ведомство не се прави нарочно, за назидание, видите ли какво ви чака ако ви напишат акт, а има толкова лесен начин да си запазиш контролния талон,…само трябва да  отговориш правилно на въпроса „какво ше правим сега”…, глупости говоря, как можах да си го помисля.

       Сега началник, като четеш тези редове и ще ми кажеш, че имате много работа, затова става така бавно при вас всичко, ще ми обясниш, че нямаш хора, които да работят по гишетата, защото целия ти състав е навън, по улиците, за да контролира движението и т.н.Ще ми обясниш, че основната функция на полицията е да помага на обществото, да предотвратява нарушенията, да се бори с престъпността …. Само че, аз няма да ти повярвам, и знаеш ли защо? Защото много бързо ме хващате като карам с превишена скорост , а изобщо не хващате бандитите по улиците, изобщо не санкционирате тези, с еднаквите цифри на номерата…..Защото ти началство правиш така, че плащането на една глоба да е по-трудно от плащането „на ръка”. И затова при теб няма текучество, затова твоите подчинени не ходиха да пушат и пият минерална вода при своите колеги от охраната на обществения ред….

    Пък може и като четеш тези редове, изобщо нищо да не кажеш….Може би не ти пука… Но на мен ми пука, и искам това да се промени…Ако направя нарушение пак ще ми пишат акт, и искам по-малко да чакам в твоята крепост, защото всички от опашката може в един момент да изгубим търпение…така че се размърдай малко.

      Остани си със здраве!



Тагове:   писмо,


Гласувай:
1



1. krotalka - Не се притеснявай,
08.01.2009 21:19
ако случайно го прочете(началника), от сто дерета вода ще докара, и ще ти докаже, че не си прав...
цитирай
2. krankar - krotalka
09.01.2009 18:41
не се съмнявам, че ще ми докаже, че не съм прав. Аз обаче не му искам мнението. Тонът в това писмо е леко закачлив, но струва ми се , че казвам доста сериозни неща за положението в тази крепост в държавата, наречена КАТ
цитирай
3. siikastation - :)
15.01.2009 15:49
Аз карам без талон вече година защото идея си нямам къде ми е талона, но с огромно задомолстви при въпроса "Къде ти е талона?" им показвам решението на съда, което отменя техният акт - повод да ми приберат талона ;)
цитирай
4. krankar - sikastation....
16.01.2009 14:59
поздравление, за това, че си прибягнал до съда, нека от КАТ знаят, че те не са закона, закона е над тях....
цитирай
5. sportishere - няма
17.01.2009 18:39
krankar, поздравявам те за факта, че си съвестен гражданин и си отказал да почерпиш г-н пътен полицай.Малко са такива като теб. Ако имаше достатъчно, БГ нямаше да е в такова положение.
цитирай
6. анонимен - ne ste pravi
13.10.2010 23:30
po dobre da po4erpia gospodin paten policai - 1 za6toto 6te mina po tanko 2 6toto e na 500lv zaplata 3 za da ne dam parite na tezi ot gore koito ni darpat iozdite na kadeto si iskat i ni ma4kat ot vsiakade. hora, razberete 4e tia ot gore ne misliat za naroda te sa ziinali za pari i ni6to ne gi interesuva,na men mi vzeha knijkata za 6 meseca za tova 4e sam niamal to4ki a az s tova si iskarvam prehranata na semeistvoto ,3 akta za bes kolan i krai ve4e niamaj knijka e tova e samo v bg nikade drugade v sveta go niama
цитирай
7. анонимен - Вот купила samsung CLP 320 .....
21.01.2012 18:10
Купила себе копир - samsung CLP 320
, картридж кончился и что теперь делать?
Посоветуйте, может кто сталкивался с samsung?
Картридж такой дорогой! Где подешевле найти картридж для
Случайно купила здесь: <a href=http://www.filpan.ru/uslfind.php?view=1&id=374&raz=9&usl=1> прошивка аппарата samsung CLP 320</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krankar
Категория: Бизнес
Прочетен: 811757
Постинги: 130
Коментари: 434
Гласове: 3034
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031