Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2016 21:23 - ПИСМО ДО ПРЕМИЕРА
Автор: krankar Категория: Бизнес   
Прочетен: 3904 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 .......нека да погледнем реалността от към смешната и страна………..

Уважаеми г-н премиер,

Стана модерно в публичното пространство да се обръщат към вас всякакви хора, и в повечето случаи известни хора, да изказват мнението си по всякакви злободневни въпроси и проблеми, касаещи вашата дейност. В повечето случаи тонът им е доста остър, рязък, и включва обидни думи, описващи вашата дейност, които за съжаление не са далеч от истината. Така и аз реших да се обърна към вас в публичното пространство. Аз разбира се не съм известен, но това не ми пречи никак, да отправя няколко реда към вас. Още в началото искам да кажа, че ще премина в следващите редове на „ти“, т.е. в единствено число, защото така по лесно ми върви приказката. Това не е знак на неуважение към теб, аз не бих си позволил да се отнасям с неуважение към институцията, която представляваш. И със сигурност няма да използвам речника, който използват в публичното пространство редица хора, които преди време те харесваха.

   Трябва да ти призная, че си много харизматична личност, и хората обичат да те слушат, аз също. Чуваемостта на това, което говориш е много висока, слушат те хората от всички слоеве на обществото .... като се започне от високо интелигентните хора, които пишат и говорят в публичното пространство, премине се през средно интелигентните хора , и се стигне до баба Куна от село Търкули буркан и дядо Кънчо от онова родопско село, до което от години няма път, но има телевизия/слава на бог, че телевизията не се движи по пътищата ни/. Когато говориш и в определени моменти ми приличаш на един отдавнашен пръв държавен ръководител, когото ти имаше честта да пазиш в последните му дни. Спомням си, че някъде беше споделил, че много неща ти е разказвал докато си го пазил, и ти подчерта , че си бил добър слушател. Дано ти е разказал много неща и дано си ги чул добре…..защото сега вече май повече говориш, отколкото слушаш. Защото Тато, както го наричахме беше голям хитрец и умееше да лавира, защото, както знаеш, сме малка държава на стратегическо място. Дано ти е подшушнал нещо за неговите тарикатски номера с братушките, с германците         , с величията от арабския свят, и дано си разбрал, че дори и да си малък, можеш да си извоюваш това, което искаш.

    Сега малко за словесния ти речник…тъй като си вече публична личност, и както вече споменах, много народ те слуша, понякога наред с удовлетворението , с което те слушам, се притеснявам от някои твои думи. Преди време, когато се изказа за лошия „матриал“ , който ние представляваме, много се притесних. Започна да ме измъчва въпроса – Аз лош материал ли съм?  Дълго спорихме с Гошо и Пешо, моите съседи относно качеството на материала и така и не стигнахме до единно мнение. Те, Гошо и Пешо гласуваха за теб по изборите, аз, да си призная, не гласувах за теб, ама…избори – глас народен, глас божи, както се казва. Затова сега, след като си премиер, се отнасям с уважение към теб. Така са ме възпитавали – да уважавам институциите. Странното е , че сега Гошо и Пешо те псуват…ама това е дълга тема.. тя касае точно качеството на „матриала“. Та….да се върна на словесния речник…като каза пак преди време за ракията и сланината….направо ми вмени чувство за вина, щото аз обичам от време на време да хапвам сланина и да пия ракия. Та почнах да се замислям, дали не натоварвам здравната ни система като консумирам такива осъдителни според думите ти храни. Направо си представих един голям плакат в родните ни ДКЦ-та с насочен срещу мен пръст и въпроса“  Ти ядеш ли сланина, пиеш ли ракия????“.  За всеки случай спрях сланината….но ракия продължавам да пийвам…то като седнем с Гошо и Пешо какво да пием…натуралните сокове станаха по-скъпи от ракията… Пък като пийнем ракия с Гошо и Пешо, те почват да псуват и Лилито заради скъпите винетки, ама тя Лилито е права – щом имаме пари за скъпи коли, ще имаме пари и за винетки….така де, правилно. Направо се чувствам виновен че карам сравнително нова кола – на 10 години, а се скрънзя за една винетка. Та като казах за колите….се сетих за онези твои думи, които  ти каза - че ние българите сме добре в сравнение с другите европейци щото си имаме апартаменти и коли, някак си се успокоих. Не знаех че сме добре, ама щом ти го казваш. То тези апартаменти, които хората си имат , голяма част от тях са наследствени….те са от нашите родители, които са ги купили по онова време, когато управляваше този, дето го пазеше известно време – Тато. Като ти казах, че имам нова кола на 10 години имам пред вид, че първата ми кола беше на 19 години, а втората на 15 години. Та тази, третата я смятам за нова. То тази, третата малко не е точно моя, а на фирмата ми….ама фирмата ми съм и спрял дейността сега…нещо не върви работата от както ти стана премиер…но….важното, както ти каза е…че имам кола…значи съм добре. За жилището….и там се развивам…живея във все по- скъпо жилище ..просто ми вдигат наема от време на време. Важното е да не ти пука…и много ми хареса начина по който ти го каза преди време….Ще ме хванат за шлифера!!! – брилянтно. И на мен не ми пука, ама аз го казвам по- просто…ще ме хванат за…..айде няма да казвам за къде…..за шлифера, разбира се.

   Сега чувам, че имало заплахи към теб,…някакви куршуми ти пращали в пликове…..пази се и хич да не ти пука…. Щом те заплашват, значи си вършиш добре работата, пази се и виж там, натискай Румяна да си върши работата в МВР-то, да бори престъпността. Остани със здраве!!!

 



Тагове:   бойко,   премиер,


Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: krankar
Категория: Бизнес
Прочетен: 812226
Постинги: 130
Коментари: 434
Гласове: 3034
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930