Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2014 21:53 - Към онези 51 %, които не гласуваха на изборите...
Автор: krankar Категория: Бизнес   
Прочетен: 5273 Коментари: 3 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Не е изминало много време от последните парламентарни избори и народа български започна критиките и коментарите. И по стара наша традиция, малка част от хората гласуват, а после всички псуват. Аз съм онези 49% , които гласуваха. Или казано с други думи, отново по-голямата част от населението не упражни своето право на глас. А както е известно, целият ни съвкупен народ разбира от две неща – от футбол и от политика. Също така е известно, че и двете неща от които всички ние много разбираме, някак си не вървят добре. Та по този повод ми се иска да се обърна към онези мои сънародници, които не отидоха до урните в неделният слънчев ден.

Не разбирам много от футбол, не разбирам много и от политика. Не ми е работата да се интересувам защо не сте отишли да упражните своето право на глас. Със сигурност сте имали много и основателни причини за това. Това е въпрос на личен избор. Може би част от вас са решили,че това е безмислена работа, и вероятно сте прави за себе си. Може би друга част сте усетили клопката, която беше поставена при нашият избор – да гласуваш за същите вечни депутати, или да оставиш това да решат дилърите на гласове. Може би сте решили, че вашият глас няма никакво значение вече.....Или пък мислите, че онези читави хора, кандидати да народни представители са от малки партии, които не биха прескочили прага и вашият глас ще отиде напразно. А може би сте решили да не им дадете онези 11 лв., които после партиите ще получат като субсидия за вашият глас. Или просто считате негласуването като наказателен вот срещу всички партии....И аз имах доста съмнения, но отидох да гласувам. За това мисля, че мога с повече основание от вас да изляза и да протестирам. Всъщност си мисля, че негласуващите просто са оставили друг да избира кой да ги управлява...и ...ако повече хора бяха отишли да гласуват, ако ние – гласувалите бяхме повече от вас – негласувалите, то тогава нямаше да се случват някой от нещата сега....Нямаше да протестират в Кюстендил срещу Бат Сали, който става депутат без да са гласували там за него, нямаше да чувам, че ДПС била най-българската партия, нямаше да следим срещите между победителя на тези избори и останалите в класацията и яловите им напъни да се направи коалиция – напъни, които граничат понякога с бакалските сметки. Нямаше да витае из пространството варианта за нови избори, т.е. за нови 130 милиона лева за провеждане на избори. Нямаше да стряскат хората с КТБ, чиято събда зависи от политически фактори, нямаше да ни плашат с Русия. Нямаше да ни учат на тъпа математика от вида – 121 е число, по-голямо от половината на 240....Трябваше да отидете да гласувате – безплатно е!!!!

А е много важно.


 




Гласувай:
10



1. nikikm - Приятел,
13.10.2014 22:33
чувствам,че си убеден и по-велик от мъдростта на собствения си народ.Ти мъдро гласува,а аз глупаво не! Дай сега да видим какво направи ти и какво аз!
Ти игра играта и участва в театъра на тези,които разградиха и унищожиха,не само държавата,но и народа! Ти им даде възможност да кажат "вие ни избрахте!" и се солидаризира с цигани и турци,,които не искат да живеят в държавата България и я разграждат! Ти даде на партиите,главните крадци и унищожители на българския Род,стотици милиони в партийните каси,за да продължат да ни унищожават,да си живкат с любовници и сладко,сладко да управляват! И още много им даде!Но го отне от нас,от народа! Защото не можа да разбереш,че от тая цялата сергия,нищо не избираме,освен кой да ни сложи различно оцветено въженце! Че между Герб,ДПС и Бсп,освен абревиатурите и приказките за различия,колкото за пред овчия електорат, нищо различно няма! Артисти са от един и същ театър!
НЕГЛАСУВАЙКИ,АЗ ГЛАСУВАХ ПРОТИВ ВСИЧКО ТОВА!
Не знам дали съм прав! Но 25 години ми стигат,за да слушам хора,като теб да ми натякват,че не съм гласувал за курвите,дето не аз тях,а те мене ебат вече четвърт век,но и преди това! Аз поне поумнях!
Нещо схвана ли,че ако продължа... но не бива да се стига до обиди и личностни нападки,нали така?!Лека нощ и поздрави,просто малко съм възмутен от продължаващата тъпотия!
цитирай
2. krankar - към nikikm.......
14.10.2014 17:56
Разбира се,че гласувах с убеждение, макар че ми беше трудно. Просто избирах най-малката злина от предложените и резултатите не ми харесаха много. Нямам никакви претенции да съм по-мъдър от народа. Просто това е личен избор. Схванах доста от нещата които си написал. На никого не натяквам за това дали е гласувал или не е....Просто това е моето виждане по въпроса. Вероятно постинга ми ти е харесал, щом си го публикувал в блога си. А можа би точно обратното - не ти е харесал никак. Но все пак благодаря за популяризирането, така и твоят блог става интересен. Поздрави, и аз също като теб съм възмутен от тъпотията и простотията и се опитвам да се боря.....
цитирай
3. nikikm - 2. krankar - към nikikm.......
14.10.2014 22:07
Фактът,че ти е било трудно,както казваш гласуването,показва,че мислиш!Човек греши и аз като се знам,съм пример за грешен човек във всяко едно отношение! И нямам проблем да го призная. Сега,"тънки сметки" не правя и не ме интересуват.Ако може обаче милиарди да ме четат,това да!Това ме интересува,понеже са важни темите.Не съм им автор и не е моя славата.Но аз съм ги избирал и искам,колкото се може повече хора да четат авторите,които съм избрал.
Иначе отговорът ти не е първосигнален и е разумен! Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krankar
Категория: Бизнес
Прочетен: 811561
Постинги: 130
Коментари: 434
Гласове: 3034
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031