Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2010 20:17 - Законите на Мърфи в търговията
Автор: krankar Категория: Бизнес   
Прочетен: 2367 Коментари: 1 Гласове:
1



 

1.     Търговията е дейност, при която едната страна си мисли, че продава евтино, а другата страна си мисли, че купува скъпо.

2.     Следствие на първия закон е, че търговията понякога е интересна.

3.     Търговец е човек, който купува нещо и го продава по-скъпо…същото определение важи и за спекулант.

4.     В големия магазин има много артикули, в малкия магазин също, но в големия магазин   е по-интересно.

5.     Наличието на паркинг пред големия магазин е условие за по-високи цени.

6.     И най-евтиният артикул може да бъде намерен на по-ниска цена.

7.     Това, което си преценил, че ще продадеш най-добре, не се продава изобщо.

8.     Твърдението „Продавай евтино, за да продаваш повече” е измислено от злонамерен потребител.

9.     Най-търсеният артикул е този, който се е изчерпал.

10.                       Най-евтиният артикул винаги се продава в съседния до вас магазин, но в момента там се е изчерпал.

11.                       Промоцията от типа на „Вземаш 5 на цената на 4” означава, че едната бройка ти е излишна и може би няма да я ползваш.

12.                       Касовият апарат или ПОС терминала зациклят когато има най-голяма опашка на касата в магазина.

13.                       Лоялните клиенти те изоставят точно когато имаш най-голяма нужда от тях.

14.                       Удобствата за клиента са неудобства за търговеца.

15.                       Доволният клиент е временно явление.

16.                       Недоволния клиент е закономерност.

17.                       Вероятността недоволен клиент да вдигне скандал в магазина е право пропорционална на броя на посетителите в магазина

18.                       Никога не търси логика в поведението на потребителите.

19.                       Ако намериш логика в поведението на потребителя, значи последният се държи нелогично.

20.                       Добрите намерения на търговеца спрямо клиента водят винаги до загуби.

21.                       Ако нещо, което продаваш ти се струва скъпо и не се продава добре, увеличи му цената.

22.                       Мерките за подобряване на качеството на обслужване на клиентите водят до неговото влошаване.

23.                       Увеличаването на приходите изисква денонощни разисквания и дискусии, увеличаването на разходите идва от само себе си.

24.                       Половината от покупките са ненужни, а от останалата част 50% са боклуци.

25.                       Високото качество обосновава  високата цена, но пред клиентите това звучи като оправдание.

26.                       В празнични дни, когато хората трябва да пазаруват, винаги вали дъжд и не е приятно да се излиза навън.

27.                       Винаги при стабилизиране на търговията настъпва криза.

28.                       Поуките от кризата никога не важат, тъй като след кризата нищо не е същото.

29.                       Следващата криза в търговията винаги е изненадваща.

30.                       Добрите резултати в търговската дейност са винаги изненадващи.

 



Тагове:   Мърфи,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. siringa - Много приятно четиво, по явно любима тема!
11.05.2010 16:08
Вече имам любими от гореизброените мърфизми:
№ 6,9,10,11,13,17,19,22,23,25,26,27,30. Развесели ме, поздравления! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krankar
Категория: Бизнес
Прочетен: 811709
Постинги: 130
Коментари: 434
Гласове: 3034
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031