Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2008 08:14 - Утринна молитва към чиновника
Автор: krankar Категория: Бизнес   
Прочетен: 3315 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        О, ти скъпи мой чиновнико, не ти който си на небето, а ти който си на гишето, ти който си на масата, на касата, и на всички други места в прекрасната ни държава. Моля се и днес слънцето да е изгряло добре за теб, да те е дарило с настроение и вътрешно спокойствие, защото и днес имам работа при теб. И днес ще завися от теб. При теб, незаменимия, единствения, аз трябва да изкарам еди какви си разрешителни и лицензи за незнам какво си. От теб днес трябва да получа онзи лелеян документ, без който не мога да правя това, което съм решил. Моля се искрено днес да не ти блокира компютъра, за да имам шанса да получа документа, който по принцип си длъжен да ми издадеш в определения срок. Моля се и на началника ти, дано днес оперативката ви да не е толкова дълга, че да свърши половин час преди обедната ви почивка, и докато се домъкнеш до нас, да се наложи да излизаш в почивка. Моля се и след като ти свърши почивката да не те извика спешно началника ти. Моля се снощи да си пил  качествена ракия, за да не те боли днес главата, защото иначе аз ще съм виновен за това и като ми разглеждаш документите пак ще установиш, че нещо не е попълнено както трябва. Моля се жена ти снощи да ти е пуснала, щото иначе днес всички жени ще са ти криви. Моля се и за вас прекрасна госпожо, дано днес като сте се погледнали в огледалото, да сте се харесали, а колегата от съседното бюро да ви е направил комплимент, за да ви е  симпатичен целия свят. Дано днес не сте в предменстурален синдром, защото в това ви състояние ние, които чакаме на опашката ще сме големи досадници, които са дошли да ви създават проблеми. Моля се и мъжът ви да не ви е изневерил с най-добрата ви приятелка, щото тогава всички мъже ще са простаци, и аз като част от тях няма да имам шанса да съм ви представил всички необходими документи от така наречения комплект документи. Моля се и на теб важни приятелю, който разпределяш парите от еди кой си европейски фонд, като заделяш за батко и за татко, да оставиш част от парите и за нас простосмъртните. И като ги даваш тези пари да не си мислиш за принципа, че колкото повече даваш, толкова повече ще ти се даде. Моля се и на себе си, като стоя на еди коя си поредна опашка, да запазя и днес спокойствие, защото иначе ще трябва да ти кажа нещо много лично........


Тагове:   молитва,


Гласувай:
0



1. chara - звучи ми като римейк
05.07.2008 08:28
на "моята молитва":)
доста реалистично обаче ...
цитирай
2. milgeor - супер,
08.07.2008 09:28
си описал картинката която болшинството Българи разглеждат с нестихващо любопитство седейки пред някое гише и може би единствената мисъл която им идва в такъв момент е свързана с близките роднини на служителите от администрацията. БРАВООООООООООООООО
цитирай
3. sweethell - хаха
12.07.2008 05:32
Е, не, невероятно е! Само ако знаеше аз как се моля когато имам взимане-даване с така наречените от теб чиновници но от мен чисти измекяри. Евала ти, супер е! Междудругото за последно съм се изповядала на началника на БТК центъра когато вече от устата ми излизаше пяна икрещях " С кого трябва да преспя за да ми пуснете нета?" и... показа се началника и се изповядах като му казах че всъщност въм излъгала за изказването си и не възнамерявам да спя с него и заради тази ми лъжа Висшият отец ме наказа с още една седмица без нет. тц тц тц пиши ми моля те някоя молитва за шефовете, че аман и от такива.
цитирай
4. krankar - към sweethell
13.07.2008 09:27
радвам се, че ти е харесала молитвата. А за шефовете работата е по-сложна, нали знаеш, че има мъже, които понякога мислят с долната си глава, вместо с горната, са съжаление. Просто се моли да срещаш служебно по-малко такива шефове.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krankar
Категория: Бизнес
Прочетен: 812858
Постинги: 130
Коментари: 434
Гласове: 3034
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930